Kategorie produktů

INFO PRO SPOTŘEBITELE

Informace poskytované spotřebitelům


   Informace poskytované spotřebitelům před uzavřením smlouvy:

• Společnost provozující e-shop www.techni-eshop.cz je Techni Trade s.r.o., se sídlem v Praze 5, Kroftova 399/9, PSČ 15000, IČ 27633870. Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, v oddílu C, vložce č. 120361.
• dostupné kontakty společnosti naleznete zde;
• popisy konkrétního zboží naleznete po rozkliknutí v detailu zboží;
• cena zboží je vždy uvedená ve dvou úrovních -  bez DPH a s DPH.

Fakturační údaje společnosti:

Fakturační adresa:

Techni Trade s.r.o. Kroftova 399/9 150 00, Praha 5 IČ: 27633870 DIČ: CZ27633870
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 120361.

Bankovní spojení/IBAN pro platby v CZK: Citibank Europe: Bankovní účet: 8900074888/2600 IBAN: CZ94 2600 0000 0089 0007 4888
Bankovní spojení/IBAN pro platby v EUR: Citibank Europe: Bankovní účet: 8900074896/2600 IBAN: CZ72 2600 0000 0089 0007 4896


Doprava zboží a cena dopravy pro objednávky uskutečněné přes internetový obchod Techni-Eshop.cz v rámci České republiky


   PPL - kurýrní služba

Distribuce objednávek je v současné době realizována prostřednictvím kurýrní služby PPL (www.ppl.cz).
Zásilka je standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin v pracovní dny. O převzetí balíku společností PPL je zákazník informován:

• jednak mailovou zprávou na adrese, která byla uvedena v objednávce;
• SMS zprávou přímo doručujícím řidičem, pokud je balík doručován soukromému spotřebiteli, nikoliv podnikatelskému subjektu-v tomto případě řidič poskytuje zákazníkovi telefonní číslo, aby se zákazník mohl případně s řidičem domluvit na konkrétních změnách;
• vezměte, prosím, v patrnost, že pokud je zboží objednáno na firmu, řidič NENÍ POVINNEN o doručení informovat SMS zprávou. Mohou tak nastat komplikace při samotném doručení, pokud není objednatel, uvedený v objednávce, k zastižení (např. že řidič nemůže firmu dohledat, nebo se do firmy dostat). Uvádějte proto, prosím, co nejpřesnější kontaktní informace.

V případě nezastižení při předávání Vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.

• cena dopravy činí 79 Kč/bez DPH za balík, tj. 95,59 Kč vč. DPH;
• cena pro objednávky nad 6.050 Kč vč. DPH: ZDARMA;
• pokud je zvolena platba dobírkou, k ceně dopravy pro objednávky nižší nežli 6.050,- vč. DPH bude přičteno doběrečné ve výši 23 Kč/bez DPH, tj. 27,83 Kč vč. DPH).

Společnost PPL CZ nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice.
 

   PPL - parcelshop

Zásilku je možné nechat si doručit do konkrétního obchodu/provozovny, spolupracující s PPL, a to na adresu pro Vás nejblíže dostupnou. Síť provozoven Parcel Shop je pravidelně aktualizována a rozšiřována. Adresy provozoven naleznete na: 

PPL PARCELSHOP

Vyberte si nejbližší adresu a vepište do doručovací adresy. Do poznámky, prosím, napište : ZBOŽÍ DORUČIT NA PARCELSHOP.
 

   Osobní odběr na pobočce Čelákovice

Osobní odběr je umožněn na naší pobočce v Čelákovicích, ulice Průmyslová 1954. Osobní odběr je možný POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOMLUVĚ v pracovní dny mezi 8 a 16 hod. Náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat a domluví s Vámi termín a čas vyzvednutí.

• cena dopravy je v případě osobního vyzvednutí ZDARMA.
 

   Garance doručení následující pracovní den

Objednávky přijaté do 14 hod se snažíme expedovat ten samý den. Tyto objednávky jsou pak zákazníkovi doručovány obvykle následující pracovní den. U objednávek přijatých po 14 hod je pravděpodobné, že budou expedovány až následující pracovní den. 

 

Možnosti platby a převodu peněžních prostředků


   Bankovní převod - platba předem

Při volbě formy úhrady bankovním převodem je zboží nutné zaplatit předem na bankovní účet společnosti Techni Trade s.r.o. Jako variabilní symbol, prosím, použijte číslo objednávky. Platební údaje jsou zobrazeny a umožněny k tisku v závěru - dokončení objednávky.

Příchozí platby zpracováváme každý den, nicméně do interního systému, ve kterém se přiřazuje platba k dané objednávce, se nahrávají platby až den po připsání platby na bankovní účet!
Po obdržení platby bude zboží odesláno na doručovací adresu. 

• cena za platbu bankovním převodem: ZDARMA


   Dobírka v rámci ČR

Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli, případně na provozovně ParcelShopu.

• cena za platbu dobírkou: 23 Kč bez DPH = 27,83 Kč s DPH;
• cena za platbu dobírkou při objednávce vyšší nežli 6.050,- Kč s DPH: ZDARMA.


   Hotově při osobním odběru

Zboží je možné zaplatit hotově při osobním odběru na naší pobočce v Čelákovicích.

• cena za platbu hotově: ZDARMA.

   PayU - platba kartou

Platba platební kartou na internetu je nejrychlejší způsob, jakým lze zaplatit za zboží a služby. Díky platební bráně PayU můžete platit kartou vždy bez obav ze ztráty nebo zneužití citlivých dat z karty. PayU podporuje platby kartami Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro, Diners Club a dále platby elektronickými penězi v podobě digitální peněženky prostřednictvím služby Mastercard Mobile a Masterpass.

Na platební bránu PayU pro platbu kartou budete přesměrováni po potvrzení objednávky.

• cena za platbu platební kartou: ZDARMA.

   PayU - online převod přes Vaše internetové bankovnictví

Jednoduchá a bezpečná cesta online úhrady Vaší objednávky přes Vaše internetové bankovnictví. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu 3D-Secure, která platbu zprostředkovává.

Podporované banky:

ČSOB
ERA
Raiffeisenbank
MONETA Money Bank
Fio banka
Česká Spořitelna
UNI Credit
mBank
Komerční banka
Sberbank

• cena za platbu online převodem: ZDARMA.

Výměna zboží


   Spletli jste se při nákupu?

Nevadí. Pokud nemáme zboží ještě odeslané, rádi Vám zboží zaměníme dle Vaší potřeby. Vzhledem k tomu, že se snažíme být rychlí, prosím, zkuste nejdříve zavolat a domluvíme vše potřebné. Pokud již bude po pracovní době, pište. Pracovník zákaznického centra se s Vámi spojí a domluví se vše potřebné. Kontakty naleznete níže.

Tel.: +420 246 089 786
Mob.: +420 602 550 878; +420 602 550 832
E-mail: 
service@techni-trade.cz


   Potřebujete zboží vyměnit nebo vrátit?

Pokud již bylo zboží odesláno, zboží jednoduše zašlete nazpět. Jakmile jej obdržíme, buďto Vám vrátíme peníze, nebo provedeme výměnu podle Vašeho přání. Samozřejmě, vznikne-li z Vaší strany přeplatek, odešleme Vám peníze na domluvený účet. Pokud vznikne nedoplatek, požádáme Vás o doplacení.



Vrácení zboží zákazníkem (pouze pro fyzické osoby)

Vrácení zboží je v podstatě odstoupení od kupní smlouvy, a jako takové se řídí obchodními podmínkami. Pro zjednodušení a lepší orientaci uvádíme níže stručný výňatek. Platnost Obchodních podmínek však tímto není dotčena.


   Podmínky vrácení zboží 

• zboží lze vrátit za předpokladu, že je neporušené, neznečištěné, nebylo používáno, je vráceno pokud možno v neporušeném původním obalu, a je vráceno do 14-ti dní od převzetí zboží;

• zboží lze zaslat na adresu provozovny nebo předat osobně;

• spolu se zbožím je důležité zaslat i písemné odstoupení od smlouvy, a to buď na kontaktní adresu prodávajícího spolu se zbožím, nebo na platnou e-mailovou adresu - formulář pro vrácení zboží je ke stažení níže;

• zboží nazpět nepřebíráme na dobírku!!

• pokud byl poskytnut k vracenému zboží dárek, dárek musí být zaslán zpět spolu s vraceným zbožím - v opačném případě bude muset být hodnota dárku odečtena od celkové hodnoty vraceného zboží;

• peníze Vám zašleme do 14-ti dní, za předpokladu, že zboží obdržíme bez výhrad v pořádku, a to způsobem a na účet uvedený ve formuláři k vrácenému zboží;

• kupujícímu vracíme jak částku za zboží, tak za dopravu ke kupujícímu, je-li účtována. Náklady spojené se zasláním vraceného zboží zpět, za předpokladu, že bylo zasláno spotřebitelem, hradí spotřebitel. Pokud si zboží vyzvedáváme na žádost kurýrem u spotřebitele sami, vracíme pouze částku za zaplacené zboží. Z tohoto vyplývá, že zákazník, pokud se rozhodne vrátit objednané zboží z jiného důvodu, nežli oprávněné reklamace, vždy platí jedno dopravné bez náhrady.




Formulář pro odstoupení od smlouvy a vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dní

Níže naleznete Formulář pro vrácení zboží bez udání důvodu, který, prosím vytiskněte a zašlete spolu s vraceným zbožím na adresu:

Zákaznický servis
Techni Trade s.r.o.
Průmyslová 1954
250 88 Čelákovice

tel.:  +420 602 550 878

Formulář lze také zaslat mailovou adresou, viz odkaz níže. Stačí jen vyplnit předepsané informace.



   Odeslání formuláře mailem

service@techni-trade.cz
 


   Formulář k vytištění a odeslání se zbožím



   Kontaktní adresa pro vrácení zboží:


Techni Trade s.r.o.
zákaznický servis

Průmyslová 1954
250 88, Čelákovice

service2@techni-trade.cz; +420 602 550 878




Reklamační řád


Reklamační řád se řídí našimi obchodními podmínkami. Výňatek obchodních podmínek uvádíme níže:


     6. Reklamační řád (pro spotřebitele)
 

a) Práva Kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 občanského zákoníku) a Reklamačním řádem Prodávajícího.

b) Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že dodal zboží, které si Kupující objednal, a že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:

  • má vlastnosti, které byly ujednány, které Prodávající popisuje, nebo které mohl Kupující očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;
  • je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
  • vyhovuje požadavkům právních předpisů;
  • se hodí k účelu, který Prodávající uvádí, nebo ke kterému se zakoupené zboží obvykle používá;
  • odpovídá jakosti, která byla sjednána, popřípadě jakosti, kterou pro daný typ zboží stanoví platné a účinné právní předpisy; a
  • nemá právní vady, tj. ke zboží nemá majetková práva třetí osoba a zboží je vybaveno dokumenty a doklady potřebnými pro řádné užívání zboží.

c) Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních.

d) U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní obchodu, v dokumentech přiložených ke zboží nebo v reklamě stanovena delší záruční doba. U použitého zboží je záruční doba dvanáct měsíců od převzetí zboží.

e) V případě, že bude Kupujícímu zboží vyměněno či opraveno, na nové zboží, resp. vyměněné součástky a náhradní díly neběží nová záruční doba. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou nemohl Kupující kvůli vadě zboží užívat, tj. zejména o dobu, po kterou je zboží v opravě.

f) V souladu s občanským zákoníkem náleží Kupujícímu tato práva z vadného plnění:

Doplnění toho, co chybí

Pokud Prodávající dodá zboží v menším množství, než které bylo ujednáno, nebo dodá nekompletní zboží, má Kupující právo na doplnění toho, co chybí.

Sleva z kupní ceny

Pokud při převzetí zboží existovala na zboží vada nebo se vada vyskytla v záruční době, může Kupující vždy požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Výměna zboží nebo vadné součásti zboží

Výměnu zboží nebo vadné součásti zboží může Kupující požadovat vždy, pokud to není neúměrné k povaze vady (tj. zejména v případě, kdy není možná bezprostřední oprava věci) a pokud se nejedná pouze o nepodstatné porušení smlouvy. Právo na výměnu zboží Kupujícímu nenáleží v případě, že je vadná pouze část (součást) zboží. Pokud v průběhu reklamačního řízení dojde Prodávající k závěru, že je vadná pouze součást zboží, vyměníme pouze tuto součást. Požadovat výměnu zboží nemůže Kupující u zboží použitého, nebo prodávaného za nižší cenu. Namísto toho může požadovat slevu z kupní ceny.

Oprava věci

Pokud je možné zboží opravit, náleží vám právo na bezplatné odstranění vady. Pokud se v průběhu reklamačního řízení ukáže, že nejsme schopni zboží opravit, budeme vás neprodleně informovat a můžete zvolit jiný zde uvedený způsob vyřízení reklamace.

Vrácení peněz (odstoupení od smlouvy)

Vrácení peněz může Kupující požadovat pouze za předpokladu, že:

  • dodání vadné nebo nekompletní věci ze strany Prodávajícího zakládá podstatné porušení smlouvy; nebo
  • Prodávající není schopen odstranit vadu, pro kterou nemůže Kupující zboží řádně používat, nebo není schopen schopni zboží s touto vadou vyměnit (např. zboží se již nevyrábí); nebo
  • Kupující nemůže řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě (výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předcházejících opravách); nebo
  • se na zboží vyskytne větší počet vad (současný výskyt alespoň tří odstranitelných vad, z nichž každá brání řádnému užívání zboží); nebo
  • Prodávající nedodrží lhůtu pro vyřízení reklamace, nebo nezjedná nápravu do 30 dnů od uplatnění reklamace.

g) Podmínkou pro výměnu zboží nebo vrácení peněz (odstoupení od smlouvy) je, že Kupující vrátí věc v tom stavu, v jakém ji Kupující obdržel. Výjimkou jsou případy, kdy

  • došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
  • Kupující použil věc ještě před objevením vady;
  • Kupující nezpůsobil nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu svým jednáním anebo opomenutím; nebo
  • Kupující věc prodal ještě před objevením vady, spotřeboval ji, anebo pozměnil věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí Kupující Prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá Prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

h) Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud o vadě před převzetím věci věděl, sám vadu způsobil, nebo uplynula-li záruční doba.

i) Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

  • opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním (za opotřebení způsobené užíváním se považuje i snížení kapacity baterií a akumulátorů);
  •  věci, vyplývá-li to z jejich povahy (zejména zboží, které ze své povahy nemůže vydržet po celou dobu trvání záruční doby).

j) Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

  • informování Prodávajícího e-mailem či písemně;
  • doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na adresu provozovny Prodávajícího. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutno přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.
  • Je-li reklamace shledána neoprávněnou, má Prodávající právo požadovat náhradu nákladů spojených se zjišťováním vady a náhradu nákladů na přepravu reklamovaného zboží zpět ke Kupujícímu.

k) Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí. 

l) O doručené reklamaci rozhoduje Prodávající ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně případného odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající a Kupující nedohodnou na delší lhůtě.

m) Pokud Kupující zvolí právo, které mu nemůže být z objektivních důvodů přiznáno (zejména u neodstranitelných vad nebo v případě výměny zboží, která není možná), bude Prodávající Kupujícího neprodleně informovat. V takovém případě může Kupující zvolit jiné právo v souladu s tímto reklamačním řádem.

n) Při reklamaci vydá Prodávající Kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje. Dále (po vyřízení reklamace) vydá Prodávající potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

o) V souladu s občanským zákoníkem má Kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Právo na úhradu těchto nákladů musí Kupující uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.

 

   8. Odpovědnost za vady a reklamační řád (pro podnikatelské subjekty)
 

a) Prodávající je povinen dodat Kupujícímu zboží ve sjednaném množství, jakosti a provedení.

b) Práva Kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925 a § 2099 až 2117 občanského zákoníku).

c) Kupujícímu není poskytována záruka za jakost, pokud není mezi Prodávajícím a Kupujícím uvedeno jinak.

d) Pokud je vada nepodstatným porušením smlouvy, může Kupující požadovat odstranění vady, nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

e) Pokud je vada podstatným porušením smlouvy, může Kupující požadovat odstranění vady dodáním nové věci bez vad, nebo dodání chybějící věci, odstranění vady opravou věci, nebo přiměřenou slevu z kupní ceny. Teprve není-li možné odstranit vadu některým z výše uvedených způsobů, může Kupující odstoupit od smlouvy.

f) Kupující uplatňuje nároky z odpovědnosti za vady na adrese provozovny Prodávajícího. Kupující je při reklamaci povinen předloží doklad o zakoupení zboží či daňový doklad – fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.

g) Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud o vadě před převzetím věci věděl, nebo vadu sám způsobil.

h) Nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

  • opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;
  • vady použité věci odpovídající míře používání, nebo opotřebení, které zboží mělo v okamžiku, kdy jej kupující převzal;
  • věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána; nebo
  • vyplývá-li to z povahy věci;
  • zboží, které bylo používáno v rozporu s jeho účelem, na zboží poškozené neodborným zásahem, případně užíváním v rozporu s návodem k užívání.




Řešení spotřebitelských sporů

Je-li Kupující spotřebitelem a vznikne-li mezi Kupujícím a Prodávajícím spor z kupní smlouvy, který se stranám nepodaří vyřešit přímo, má Kupující právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, (http://www.coi.cz/) , za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo může Kupující uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy poprvé uplatnil právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu, u Prodávajícího.



Podmínky pro velkoobchod a prodejce

Nebráníme se jakékoliv spolupráci. Pokud se vám náš sortiment líbí a rádi by jste jej zařadili mezi svůj sortiment, neváhejte nás kontaktovat. Připravíme Vám podmínky pro Vaše potřeby.



B&B  (Business to Business) sekce

Přístup do B&B sekce získáváte za předpokladu, že jste podnikatel nebo živnostník s platným identifikačním číslem. Pokud o tento přístup budete mít zájem, stačí se zaregistrovat. Výhody registrace jsou následující:

• kompletní přehled všech Vašich objednávek;

• využívání individuálních systémových nastavení jako konkrétní dohodnuté slevy;

• možnost volby platby za zboží, včetně platby na fakturu;

• dokumenty ke zboží ke stažení;

• opakované objednávky - v případě, že objednáváte opakovaně stejné zboží, objednávku jednoduše zkopírujete.


Tento web používá cookies Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Cookies Rozumím